sunnuntai 30. maaliskuuta 2014

Day 8

Noniin, tosiaan eilen kävin Lontoossa, oli aivan mahtava kaupunki mut aikaa oli liian vähän :/ Niin paljon oli nähtävää ja en tiiä oonko koskaan kävelly noin paljoo :D Näin tosiaan samalla reissulla minu serkkua Rinaa, en muista millo viimeks oisin häntä nähny :) 

Tosiaan siis, matka kohti Lontoota alkoi yheksältä aamulla Hastingsin juna-asemalta. Jouduttiin vähän ajan jälkeen vaihtamaan bussiin koska junarata oli rikki jostain kohti :D sitte jatkettiin taas junalla, ja kahden tunnin matkan jälkeen päädyttiin Lontooseen :)

maisemia junan ikkunasta, London Eye! 
Sitten kun päästiin Lontooseen, meillä oli 1-2h pitunen opastettu kierros Lontoossa:)

heponen!

pokka pitää! 


ainakin melkee...
kierroksen jälkeen lähettiin ettimään jotain ruokapaikkaa ku kaikilla oli nii järjetön nälkä :D päädyttiin japanilaiseen ravintolaan nimeltä Benihana, eikä kaduta :D ruoka oli tosi hyvää ja oli superhauska kokki!

ruuat tehtiin siis meiän nenän eessä! 

aww kokki teki tän mulle!
Ruuan jälkeen lähettii kiertelee kaikki vaatekaupat ja voisin jopa sanoa et tuli shoppailtua :D sitte ku oltii kauppoja kierrelty, käytiin Starbucksissa :)

melkeen oikein :D 

vesku, minä, ak ja rosku :) 
Ku oltii päästy kahvilasta, lähettiin kävelemään kohti Big Beniä jotta saatais vielä siitä kuvia :)

Mä ja Big Ben! ja minä mitää koskaa shoppaile :D

Koska kello alko lähestyä seittemää, lähettiin kävelemään kohti juna-asemaa:) Käytiin vielä Burger Kingistä hakemassa vähä syötävää ja istuskeltiin aseman lattialla ja syötiin :D 

:D
meijän juna lähti Lontoosta seiskalta ja jouduttiin taas vaihtamaan bussiin välissä jotta päästin Hastingsiin asti :)

Nora ja minä junassa :)
London Eye illalla, vähä huono kuva mut ei voi mittää :) 
minäkö shoppailen :D 
Kaiken kaikkiaan oli aivan mahtava reissu ja oli ihana päästä näkemään Lontoota :) Mä rakastuin tohon kaupunkiin, mut ehkä vähä liian iso paikka mulle :)

Tänään on ollu lepopäivä, käytii päivällä vaa vähä syömässä ulkona porukalla ja kierreltii vähä kaupungilla mut illan oon vaa löhöilly sängyllä ja ollu lämpimässä ku on ollu vähä kuumeine olo :/ ehkä tää tästä kohta! 

Nora ja minä pizza expressissä :) 
tän päivän outfit :) 
rakastan tätä mun reppuu!
Mutta joo, tässä kaikki näiltä parilta päivältä, koitan taas kirjotella parin päivän sisällä :)









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti